lindaoz darleneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
flag
G e n e s i s I'm in one but next Dan
flag
G e n e s i s I'll drop the people's elbow on ya
flag
lilca7x Lmao omg 😂 I'm over here dying 🤣
flag
flag
flag
pollyesther Game anyone?
flag
lilca7x A cricket escaped out of the gecko tank and it's on my boyfriend head chirping 🤣😂😭
flag
flag
thamilton4244 @pollyesther sure
flag
flag
d a k e Anyone for dirty wordy?
flag
flag
d a k e Score don't matter, just funny words
flag
flag
flag
G e n e s i s hmm, think he'd be scared for his life in hiding
flag
flag
flag
G e n e s i s With PTSD watching his family die
flag
lilca7x Rofl 🤣 probably
flag
flag
Darlene Ont nice one Milkman did you bring me some chocolate milk today?
flag
Milkman59 |_|) Chocolate milk for Darlene
flag
D r o o g i e 9 Who wants to Wordify
flag
Darlene Ont oh ty so much
flag
Zoomie00 Game pls
flag
Zoomie00 Got one. Thx
flag
Shieldedheart Almost midnight
flag
TraehA Game please
flag
TheEyesAre *game, too?
flag
ROKandROL Game anyone
flag
Thabby game someone please?
flag
TraehA Game please
flag
flag
flag
BaByJaY23 I just got my ass beat y'all lol
flag
gilbertrivard1313 Co-op game lady? Ty
flag
TraehA Game please
flag
toodalu62 Game anyone?
flag
User41 game?
flag
G e n e s i s I had a prayer answered by a cricket one time
flag
This is a moderated chat room. Our friendly Moderators might be present in order to keep this room clean and peaceful at all times. Please read and follow the rules of conduct.
Need help? Contact one of our Moderators.
This is a G-rated chat room. All conversations must be polite, respectful and free of profanity.

This is a lobby chat room. Anyone in this room will be able to send you private messages, regardless of your privacy settings.