older women younger men a new trend ? (Page 2)

BAD WOLF_
BAD WOLF_: haha sure sounds fun, I dont mind sharing a meal
5 years ago Report
0
phillychronicle
phillychronicle: hahahahaha
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: ok woo hoo...
5 years ago Report
0
phillychronicle
phillychronicle: it could get messy ! hahahhaha
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: yum yum two men not a challenge..
5 years ago Report
0
phillychronicle
phillychronicle: oh really ? is that so ? hahahahaha
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: hehehehe yep sexy one ....
5 years ago Report
0
phillychronicle
phillychronicle: we would demolish you lmao hahahahaha omg
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: no fucking way babe ...hahahaha
5 years ago Report
0
phillychronicle
phillychronicle: what you going to be the one doing the demolish ? lmao
5 years ago Report
0
BAD WOLF_
BAD WOLF_: Woman... I'll wreck you
5 years ago Report
0
phillychronicle
phillychronicle: hahahahahaha
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: hahahahahahaha your funny Ya still in diapers
(Edited by CurvyKooky)
5 years ago Report
1
phillychronicle
phillychronicle: We will show you diapers lmao
5 years ago Report
0
BAD WOLF_
BAD WOLF_: We start life in a diaper yes... dont forget thats how we end it too
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: See that proves it your either to young or to old...
5 years ago Report
0
TTauresa
TTauresa: I think it is because older women are takng better care of themselves and they look and act younger. I cannot speak for men, but I would guess, from what they have told me, it is due to the fact that older women are more sure of themselves and treat the guys differently, like adults. There seems to be a lot less game playing from the women who are more mature. I guess it is because they cannot believe their luck .
5 years ago Report
3
Beautiful_Rose_
Beautiful_Rose_: Some older men and women like young cause the sex least some do I know this one girl in my home town she was 38and she dated a guy who was 22years old she told everyone in town is how I find out,That he was good in bed lol!
5 years ago Report
0
Livin on the Edge
Livin on the Edge: That's funny, cause most of the women I have spoken to over the years felt that younger men were inexperienced and most suffered from premature ejaculation, or what I've been told anyways... Again, Older Men and Younger Women is the new trend now a days...
5 years ago Report
0
Beautiful_Rose_
Beautiful_Rose_: I'm just saying about some do and some just wands to feel wanna at times lol
5 years ago Report
1
Livin on the Edge
Livin on the Edge: Oh I am sure and agree
5 years ago Report
0
CurvyKooky
CurvyKooky: yes Livin on the Edge you are right about the inexperienced....but in their 30's/40's some are very experienced specially the ones that have taken the time to pleasure a woman and keeps wanting to learn and using the things they learnt..Men now a days are learning how to pleasure a woman cuss they're worked out it is more pleasurable for them..i hope that makes sense...I am a cougar but will have an older man as well....Or woman..
5 years ago Report
2
SWlNE
SWlNE:
Older women love younger guys (20s & 30s), young women like younger guys (20s & 30s). We're loveable (in many ways).
(Edited by SWlNE)
5 years ago Report
2
humpwanda
humpwanda: I can't speak for anybody else, but I myself have just turned 40 and personally....all I can think about is doin some young stud. Just saying...
5 years ago Report
0
joellatbird
joellatbird: I prefer someone my age but only if they look younger which is hard to find in my age range, at least in my neck of the woods, Norcal. I don't plan on picking younger but it has turned out that way at times.
5 years ago Report
0