Pixie23 Offline

32 Female from Toronto       5
         
Hey Wire..
I am a young mom with a son who's one. Currently I am carrying my second child and I couldn't be more happier!!! I have lots of good friends and hopefully I can make more. I have pictures so check em out n mail me netime

Pixie23
Pixie23 to Sweetcheeks46: all i wanna say.. & u know this...<BR><BR>Cause I cant breathe when you talk to me,<BR>I cant breathe when your touching me<BR>I Suffocate when your away from me<BR>So much love you take from me<BR>Im going out of my mind<BR><BR>...<BR>Love Ms pix
13 years ago Report Link
1
Pixie23
Pixie23 to Tizziana: HOLLLAAA TIZZZZZZZZZ<BR>Just wanted to say thanks so much for the wonderful comment I LOVE when people write me it lets me know they care.. just like you who always stays in touch I love it. You are such a wonderful, undersatding, happy person and thrres nothing i love more then chiLLin in wire with you and the crew hanging out and being sexy mammas : you know ill be there for you anytime girl and i got ur back though anything.... PIXIE TO THE RESCUE hahahah Anyways you stay fresh n fly babe and always keep that fizz in you tizz .....!!!!!<BR>much loVe,<BR>Pixie doLL
13 years ago Report Link
0
Tizziana
Tizziana: <P>HEY PIXIE LIXIE.........</P>
<P>This chickee is one hot momma.....i dunno what i would do without her...she is one hell of a lifeline..rescuen me from the depths of wire.....she is the sweetest n most understanding person i ever come across.....u keep partyn hardcore style babe n ill be right next to u on that podium as we show em how its done.......lol.....thanks ever so much Pix.....it means the world to me........Txxxxxxxxx</P>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to manc lad: <FONT face=Verdana size=2>Well I know I've acted foolish<BR>But I promise you no more<BR>I've finally found that something<BR>Worth reaching for<BR><BR>I'm not here to say I'm sorry<BR>I'm not here to lie to you<BR>I'm here to say I'm ready<BR>That I've finally thought it through<BR>I'm not here to let your love go<BR>I'm not giving up oh no<BR>I'm here to win your heart and soul<BR>That's my goal</FONT><BR><BR><BR>... great lyrics huh ? thanks for the song!!!!
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to manc lad: <P>ANOTHER COMMMENT by pixie... coughFUKUSWEETcough lol <BR>Boy I love when we talk you always know how to make me smile and ur always there no matter what ... i hope that life brhings you joy and sucessson your journey ahead and that you have joy and hope in your heart. I wish nothing but the best for you and your kiddos Always loving you,<BR>pixie doLL<BR>p.s. Noooo promisessssssss <3<3</P>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to aimisan: <P>EHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHE I TOOK UR WALLLLLL VIRGINITYYYYYYYYYYYYYY</P>
<P>much love girl ur really kool glad to have met ya</P>
<P>much love</P>
<P>pixie doLL</P>
13 years ago Report Link
0
Sweetcheeks46
Sweetcheeks46: Well baby, who knew this messed up site would be the place that we found each other? I thank God everyday for the bordum that made me join WireClub because the moment I met you was the moment I finally felt complete. You are my sun, my moon, and my stars. You are the reason I wake up each day with a smile on my face. I can't wait to see you baby especially with these new "rules" we set up...lol. ;o) Not to mention I love spending time with you, laughing and just always having fun no matter what we are doing. I love with you with all my heart and soul, always and forever baby.<BR><BR>Love You Lots Babe,<BR><BR>*Sweetcheeks*<BR>xoxoxoxo<BR><BR>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to Sweetcheeks46: Well as we grow older and our time together grows longer I am loving you each and every day even more and I am so thankful for the computer and WIRECLUB because here is where i met my gurl for life. Baby i am down anytime and I am so excited the next time you come down so we can have a great time NO BOUNDARIES SWEETHEART<BR>much love, always n 4 ever,<BR>Pixie doLL
13 years ago Report Link
0
ψβŲββĀмÇĜЯĀŦĦψ
ψβŲββĀмÇĜЯĀŦĦψ: HOLLLLLLLLLAAAAAAAAAA BACK AT YA MEGAPIXEL!!!!!!!!!!!<BR>YALL PIXIE IS PROBLY THE COOLEST CHICK ON HERE!!!!!SHE KEEPS THE PARTY PUMPIN YO!!!!!<BR>KEEP ON ROCKIN PIXIE!!!!!!!!
13 years ago Report Link
0
Jayce
Jayce: <P>PIXIES BRINGING SEXY BACK     <BR>                  KRITZER</P>
13 years ago Report Link
0
Jayce
Jayce: WELL. PIXIE MY DOLL!What do I think I should do same as u want to do, take it slow and let the good times role.Your my GIRL<BR><BR>               Kritzer
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to Jayce: <P>OH YEAH AND I TOOK YOUR WALL VIRGINTY HOLLLAAAAAA HEHEHEHHEHEHEHE</P>
<P>MUCH LOVE</P>
<P>PIXIE DOLL</P>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to Jayce: <P>HOLLLLA MA SEXC FARM BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY</P>
<P>Keepin it real i hope you are always...</P>
<P>what can i say about Jayce... dont judge him by his frist impression.. take him slow and enjoy all his funny jokes and girls if u mess wit him u got one nasty pixie on ur nehind LMAO anyways stay fly n keep it real darling always </P>
<P>much love</P>
<P>pixie doLL</P>
13 years ago Report Link
0
Jay Kandi
Jay Kandi: <P>Oh pixie......your making me blush!!!!!! lol, ah thanks so much!! thats sweet!! im smiling like a cyber pimp on a porn site!!!!!! lol.. hope 2 talk 2 u soon mi amor!</P>
<P> </P>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to Jay Kandi: JAYYYYY<BR>I cant believe ur not a NEWBY anymore HEHEHHEHE<BR>OMG GIRLS ISNT HE THE SWEETEST check out ma page n ull see that JAY is a caring and lvoing person who deserves much respect P so treat him good.. or i am coming to kick your lil cyber assess LMAO heheh<BR>STAY FLY BABY<BR>much love,<BR>Pixie doLL
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to ψβŲββĀмÇĜЯĀŦĦψ: <P>HEYYY BUBBBAAAAA whats goin on hun? </P>
<P>ANYWAYS JUST LETTIN ALL OF WIRE know that i ahve seen you around like a lot of the time and just wanna say that everyone should give thi man some respect and love cuz he is always down n being so nice anyways... u stay fly n sexy boy and keep your head up and holla whenevrr these wire freaks get at you <BR>MUCH LOVE,<BR>pixie doLL<BR>p.s. MMUUUAWHZZZZZZZZZZZZZZZZZ</P>
13 years ago Report Link
0
Jay Kandi
Jay Kandi: <P>HOLA MI AMOR!!!!!!!! I finally figured out how 2 send a comment!!! im not a chatroom newbe any more!!! By the way wireclub.... this one a classie chick!!!!!!</P>
<P>pixie pick up!!!! lol! mucho..  24 October 2007     19:21:53</P>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to **KiM**: HOLLLA BABY GIRLLLL i had to write you a comment cuz thats how we do in WIRE .. well the respectful girls anyways LOL anyways u better srtay flY n SexC girl and hold it down like you do..... keep your head up and lemme know if any mutha fuka messes with you cuz i will be there for you hands down baby gurl.. U do well alright..<BR>Much love,<BR>Pixie doLL
13 years ago Report Link
0
NorahBarnacle†
NorahBarnacle†: Hola chickie,<BR>I hope you had amarvelous weekend! I did. I tried to write you a better comment but it 'wou;dn't send so I got pis� off and gave up anf thats when the other one sent!!!<BR><BR>Any wat hope your on net soon xx
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to NorahBarnacle†: <P>WHAT THE HELL IS KJ?????????? lmao anyways girl HOLLLAAAAAAA and you know you want to write me a real comment now anyways STAY FLY N SEXY peaceeeeeee girly.....</P>
<P>Much love,</P>
<P>Pixie doLL</P>
<P>P.s. you know that I am down for you anytime against these WRE FREAKS!!! lol</P>
13 years ago Report Link
0
NorahBarnacle†
13 years ago Report Link
0
Jay Kandi
Jay Kandi: HOLA!! HAVE'NT BEEN ON THIS IN AGES!!!
13 years ago Report Link
0
baby1130
baby1130: <FONT color=#800080>Rose are red pickles are green i love your legs & what's in between.<BR>I like your style i like your class but most of all i like your ass!<BR>I'm a cool girl in a cool town it takes a real mother ****er to put me down!<BR>Kissing is a sport, ****ing is a game guys get all the pleasure well girls get all the pain! The guy says "i love you" believe it's or not, 9 months later he says hell with you!<BR>wat i can say guys are LOSER...lol.<BR>i don't think they no howto watch a child..lol<BR><BR>this is wat me and muh twin thought of lol <BR>well not sure if this funny but you can let me no<BR> luv baby1130 <BR>xxxooxxx</FONT>
13 years ago Report Link
0
Pixie23
Pixie23 to NorahBarnacle†: <P>HOLLLAAA GIRLLLL </P>
<P>I AM SOOOOO TAKING UR WALL VIRGINITY hehehehehe</P>
<P>Anywyas I just wanna say that you are such a banging chik to meet on wire and i am so glad we met.. stay fly n sexy all the time with your bas self heheheh You r truly genuine </P>
<P>Much love,</P>
<P>Pixie doLL</P>
13 years ago Report Link
0
tenn.gal81
tenn.gal81: Hey pixie its been forever gal!  man how ive missed our great fun we have had  the laughs & thoughs great table dances.  Let this be known this girl rocks  she is one of akind  PIXIE ALL LOVE GIRL.............. TELL SWEET SHES GOING TO HAVE TO SHARE.......................  XOXOXOXOXOXXO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<BR><BR>         LOVE TENN.GAL
13 years ago Report Link
1
More