Sessy_Therapist9042 Offline

43 Single Female from New York       2
If you're Indian, Please DON'T BOTHER adding me as a friend. If you're Indian and take offense to me saying NO INDIANS - then tough SH*T!!! Take you're opinion and shove it up your ASS! I didn't ask you what you thought about my profile!

Chantel
Chantel: May you be blessed with love, peace and happiness in the New Year!!
11 years ago Report Link
1
IRON_SOUL_REAPER
IRON_SOUL_REAPER: YOU HAVE BEEN FUC*KED! (don't be offended, keep reading until the end)
Spread the legs and go at it! Pick any of your friends and FU*CK THEM! This is for any one you think is hot!

RULES:
1- You can fu*ck the person who fuc*ked you, of course.
2- You can fu*ck the same person as many times as you can (c'mon, ENDURANCE)! Be creative!*
3- You -MUST- spread the s*ex! At least 1 fu*ck is fine and dandy!
4- You should fu*ck in public! Be adventurous, damn it. Paste it on their user page so they feel slu*t*ty!
5- Random se*x is perfectly okay!
6- Please, don't worry about same gender fu*cking, it's HOT.
7- You should most definitely get started fu*ckin' right away!

This is about showing everyone how much you care for them and HOW BAD YOU WANT THEIR Azz! Make everyone feel a little loved (and roughed up!). Please don't take this too personally, BUT I JUST FU*CKED YOU!!!!!!!!!!!!

F.U.C.K. Stands For:
Friends U Can Keep.

So promise me we'll F.U.C.K. forever! Send this to 10 people & 1 back to me. To know who your true F. U. C.Ks are. 9,675,000,000 people in this world & yet I ended up with your crazy ass as a friend? Damn, I'm lucky! -lol- Send this to everyone you love.

Get 1 back - people feel sorry for you
Get 2 back - You have a couple true friends
Get 3 back - You're alright
Get 4 back - Your loved
Get 5 back - Your adored
Get 6 or more - Damn your a celebrity
11 years ago Report Link
0
Sessy_Therapist9042
11 years ago Report Link
0
Sessy_Therapist9042
Sessy_Therapist9042 to SPICTACULAR72: You know not EVERYONE is on Jen's page right? So you leaving the below blog comment won't be seen by everyone.
==========

SPICTACULAR72 says June 23 (2 days ago)

To the guilty parties who instigated all this drama.....You have 72 hrs starting at 12:00 midnight on tuesday, june 23,2009 to PUBLICLY apologize to all parties u have slandered or u will be deleted from my cell phone & any website i have u on PERMANENTLY!!! Oh, and by the way, if this isnt done, do urself a HUGE favor & dont ever f'ing contact me again in any way, shape or form. If u do, U WILL NOT like the response u get, TRUST ME!!!!! Just to let u know, I AM NOT THE ONE TO F*CK WITH!!!!!!
=========

Awe - I'm such a biotch I checked your list. I guess no one can use the excuse that they DID NOT see it!!!
11 years ago Report Link
0
Sessy_Therapist9042
Sessy_Therapist9042 to SPICTACULAR72: Do you expect the A or not? Cuz I sure as shit don't know how I'm going to get mine. I will be damned if I gotta boot leg your shit to get it!
11 years ago Report Link
0
JimBilly
JimBilly: do i get some therapy if i wink really pretty like? hugs and hat tips darlin
11 years ago Report Link
0
Cinfull
Cinfull: Can you be any prettier!! Sheesh! How can the rest of us compete! MUAHHHHHHHHH!!
11 years ago Report Link
0
Tanya_G
Tanya_G: Hey beautiful! Dropping some LOVE on your page! Hope you are having a GREAT day! Hugs!!!!
11 years ago Report Link
0
Sessy_Therapist9042
Sessy_Therapist9042 to GEENA: Hello my sexy goddess
11 years ago Report Link
0
Sessy_Therapist9042
Sessy_Therapist9042 to Retromike: Hehehe. That's cuz I'm an entertaining bish
11 years ago Report Link
0
Retromike
Retromike: Sessy...It's always a blast when chatting with you hun :-)
11 years ago Report Link
0
GEENA
GEENA: hi bebe
11 years ago Report Link
0
Sessy_Therapist9042
Sessy_Therapist9042: Only if it's on ur FACE! LOL
11 years ago Report Link
0