ssssSpants Offline

60 Widow/Widower Male from Pitman       1392
DeathByDuctTape 
DeathByDuctTape: Oh she's sexy Spongie
6 years ago Report
1
Barbara the Jew
Barbara the Jew: Is she drunk!
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: sexy, and drunk.. i d k.. not so sexy, lol
6 years ago Report
0
karly26
karly26: Looks a little cheesy!!!!!!!!!!! not spongey!!!!!!!!!!!!!...
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: lol karly... yes ur right!!!
6 years ago Report
0
Enchanted Jewels
Enchanted Jewels: OMG those WALMART SHOPPERS
6 years ago Report
1
ssssSpants 
ssssSpants: omgnesss, it does look like walmart... sorry jewels.. lol
6 years ago Report
0
Buggy69
Buggy69: i love this!!!!!!
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: ty buggy... wild eh?
6 years ago Report
0
Riseofdawn
Riseofdawn: be careful I got flagged for a video of walmart ppl.
6 years ago Report
1
lorina34
lorina34: ok the tie pointing at her Awhole just made me gag
6 years ago Report
0
Barbara the Jew
6 years ago Report
0
River_Song
River_Song: This woman makes me sad to be a woman
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: haha ur comments are all funny.... if they flag they flag.... and loriana... yeah. thats a great place for that tie... barbie... i know what u mean.. and river... i hear ya all
6 years ago Report
0
dizzyb4u
dizzyb4u: She could look like Cameron Diaz from the front.......
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: um... really... u ok dizzzy???? lol dizzy
6 years ago Report
1
dizzyb4u
dizzyb4u: well you never know.....
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: but but butt.. i'm afraid to turn her around lol!!!!
6 years ago Report
1
Jukey Momma
Jukey Momma: OMG .... hahahaha spongie! Nice ass lolz
6 years ago Report
0
staceye
staceye: What in the WORLD was she thinking???? WHo was she with??? Do they not love her enough to say DONT WEAR THIS???? OMG! I mean... O.....M.....G..... Bless her poor little heart! She needs better friends!
6 years ago Report
0
wintercometone
wintercometone: Ha ha ha... well that made me laugh..thank you
6 years ago Report
0
DeathByDuctTape 
DeathByDuctTape: Hey Spongie at least she was wearing your favorite colors HAHAHA
6 years ago Report
0
crusinlife88
crusinlife88: lmao
6 years ago Report
0
Roxy Rowla
Roxy Rowla:
that's all i got
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: thats all u got??? lol.. hey crusins
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: yes deathy yesssssssss
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: lol bigmama
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: im glad winter
and staceye.. someone should dress her
6 years ago Report
0
Candiies
Candiies: Hey look everyone! Spongebob finally found the shore of the sea... Along with a beached whale. (:
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: thats bad candiess
6 years ago Report
0
Candiies
Candiies: I'm sorry. I'm a meanie butt head.
6 years ago Report
0
Brattie
Brattie: No, its the Sea Hag, and she fell on spongie
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: lol brattieeeee and ur cool candies
6 years ago Report
0
Elvira20
Elvira20: you know that spongebob got 10 times sexier..fucking love wallmart .. lol you know you wanna tap that! lol
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: hahahaha... tap tap... um... nooooooooooooooooooooooooooooooooo
6 years ago Report
1
*Volts*
*Volts*: Love it!!!
6 years ago Report
1
Brattie
Brattie: omg, i think i might really know her
6 years ago Report
0
Mercers Love
6 years ago Report
0
needpeace6
needpeace6: WOW....I Love Your sense of Humor...
6 years ago Report
0
BashfulVrooom
BashfulVrooom: That's SpongeBob...NotSoHot..Pants.
6 years ago Report
1
I_L0V3_Y0u
I_L0V3_Y0u: lol, this is so awesome, ha ha ha ha
6 years ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: ty prosp... too funny huh?
6 years ago Report
0
jesslovess
6 years ago Report
0
woott_wiitt_wootty15
6 years ago Report
0
DatSit
DatSit: so sexy
4 years ago Report
1
norah_abc
norah_abc: hmm.. no comment
2 years ago Report
1
Gex_
(Post deleted by Gex_ 1 year ago)
Gex_
Gex_:
1 year ago Report
0
Kiss__
Kiss__: Wow Spants you scared everyone off with this picture they all deleted
1 year ago Report
0
ssssSpants 
ssssSpants: It is a pretty scary pic and I see what you mean LOL, they're gone!
1 year ago Report
1
Kollo_
Kollo_: i just want know what on earth processed you to want take that picture
9 months ago Report
1
ssssSpants 
ssssSpants: HAHA, I did NOT take that pic!!! But you know, someone did... it's like the train wreck thing, u gotta look!
9 months ago Report
0
Hakuna Matata 8
Hakuna Matata 8: tahahahah, youre the inspiration!
9 months ago Report
1