Veracity Offline

29 Female from Navarre       79


Veracity
Veracity added a new image to her gallery Profile Pictures 2 years ago Report
0
Veracity
Veracity added a new image to her gallery Profile Pictures 3 years ago Report
1
Veracity
Veracity changed her profile picture: 2 years ago Report
0
sporadicus3000
sporadicus3000: looking good
2 years ago Report
0
Veracity
Veracity: Every time I leave here for a few months and come back, I feel like there's an entirely new group of people. It's ridiculous.
5 years ago Report Link
0
View all 5 posts
DickGrayson
DickGrayson: Still here! Well, sort of.
5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: Aww. Hello wonderful people that are still here that I don't know at all.

No, but really. Hiya! Long time no talk.
5 years ago Report
0
Moonlaker007
Moonlaker007: how soon they forget..... lol.....
5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: My dear Wireclub fellows, off I go into the wild blue yonder. Leaving tomorrow morning, and I won't be back for at least 2 months. I'll miss you crazy cats. Hope y'all have a fantastic New Year!
5 years ago Report Link
1
View all 5 posts
KingofSpanks
KingofSpanks: Happy new year. Hope that time flies by, take care and other such niceties.
5 years ago Report
0
The Hatker
The Hatker: miss you too... hope life's treating you well...
5 years ago Report
0
shesarolling2
shesarolling2: I will miss you
5 years ago Report
0
Veracity got the Holiday Gift badge from shesarolling2 5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: Apparently I look like I'm 12 years old. It's nice to be told that I look young, but good golly, Ms. Molly. That's just crazy talk.
5 years ago Report Link
0
View all 4 posts
The Legend of Link
The Legend of Link: WELCOME TO MY WORLD! lmao...
5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: Hatker, that I would not mind. I just think someone mistaking me for 12 is funny.

Link, it's a weird world.
5 years ago Report
0
Moonlaker007
Moonlaker007: We should say you look older? lol
5 years ago Report
0
Veracity got the Sister badge from Esoteric_ 5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: Looking at my friends list, and only 3 out of 30 are female. Do I feel like Drakon for even counting the difference and having the thought, "There are more males than females in chatrooms"? Yes, and it makes me feel ashamed of myself.
5 years ago Report Link
0
View all 4 posts
MangoJuice
MangoJuice: Woah I'm one of three.
5 years ago Report
1
Esoteric_
Esoteric_: I wouldn't feel like Drakon ... Because at least you talk to us? Drakon comletely ignores all the males.
5 years ago Report
1
Veracity
Veracity: Pumpkin, good point. I feel mildly redeemed haha.
5 years ago Report
0
Veracity got the Social Drinker badge 5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: Just got done narrowing down my friends list. Congrats if you made the cut, lovely people (because obviously it's a great honor if you get to remain my "friend" on wireclub).
5 years ago Report Link
1
View all 7 posts
The Hatker
The Hatker: yay i made it! good thing... because youre the only one who talks to me on here. lol
5 years ago Report
0
Veracity
Veracity: that... made me laugh. a lot
5 years ago Report
0
MangoJuice
MangoJuice: Awe vera
5 years ago Report
1
Veracity got the Likable badge 5 years ago Report
1
Veracity got the Slots Level 5 badge 6 years ago Report
0
Veracity got the Happy New Year! badge from snowplan 6 years ago Report
0
Veracity got the Happy Holidays badge from pogostick76 6 years ago Report
0