Will Offline

29 Single Male from Royal Oak       3
     
hello my name is will i'am a 19 year old male. im single im looking for my soul mate who is also interested in what i like but also what she likes and talk about her likes and dislikes. her ups and downs.where she likes to do and what she likes to do for fun.

Will
Will: Sittting in the hospital healing up from moving wish me well thank you all love peace and chicken grease.... lol
8 years ago Report Link
0
MsErotic_Goofy
MsErotic_Goofy: SORRY BUT IM DELETING YOU FROM MY LIFE! *clicks delete* LOADING... ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ 99%. ERROR! It is impossible to delete our friendship. You mean so much to me. Post this to 1O people's walls who you never want to lose. If you get 3 back, you're an amazing friend =) ♥ (ure one of the MOST AMAZING friends ive had the honor to know...'♥'
9 years ago Report Link
0
JenniferLee0427
JenniferLee0427: nothinggg. i'm really boredd. what about you??
9 years ago Report Link
0
Will
Will to JenniferLee0427: hey whats up
9 years ago Report Link
0
MsErotic_Goofy
MsErotic_Goofy: YOU HAVE BEEN FUC*KED! (don't be offended, keep reading until the end)
Spread the legs and go at it! Pick any of your friends and FU*CK THEM! This is for any one you think is hot!

RULES:
1- You can fu*ck the person who fuc*ked you, of course.
2- You can fu*ck the same person as many times as you can (c'mon, ENDURANCE)! Be creative!*
3- You -MUST- spread the s*ex! At least 1 fu*ck is fine and dandy!
4- You should fu*ck in public! Be adventurous, damn it. Paste it on their user page so they feel slu*t*ty!
5- Random se*x is perfectly okay!
6- Please, don't worry about same gender fu*cking, it's HOT.
7- You should most definitely get started fu*ckin' right away!

This is about showing everyone how much you care for them and HOW BAD YOU WANT THEIR Azz! Make everyone feel a little loved (and roughed up!). Please don't take this too personally, BUT I JUST FU*CKED YOU!!!!!!!!!!!!

--> F.U.C.K. Stands For == Friends You Can Keep!

So promise me we'll F.U.C.K. forever! Send this to 10 people & 1 back to me. To know who your true F. U. C.K 'S are. 9,675,000,000 people in this world & yet I ended up with your crazy ass as a friend? Damn, I'm lucky! -lol- Send this to everyone you love.

Get 1 back - people feel sorry for you
Get 2 back - You have a couple true friends
Get 3 back - You're alright
Get 4 back - Your loved
Get 5 back - Your adored
Get 6 or more -Damn your a celebrity
9 years ago Report Link
0
•I ♥ Lamp•
•I ♥ Lamp•: say wordddddddddddddddd, u mad young papi. wtfuckk imma go to jail just for postin this shit on ur page
9 years ago Report Link
0
Will
Will to McJen21: haha im number 1 for the moment lol
9 years ago Report Link
0
Will
Will to Squishy69: you need to go to sleep missy
9 years ago Report Link
0
shiloh001
shiloh001: lol nope im wide awakee haha
9 years ago Report Link
0
Will
Will to shiloh001: YOUR SUPPOSE TO BE SLEEPING
9 years ago Report Link
0
BishyBish
BishyBish: I was going to sing silly children songs to you as I did to my other 2 friends but I decided not too, since I got lazy to ahaha
9 years ago Report Link
0
BishyBish
BishyBish: Since your page doesn't have many comments, I shall leave a few, how does that sound?
9 years ago Report Link
0
BishyBish
BishyBish: Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy Willy
9 years ago Report Link
0
BishyBish
BishyBish: You have been touched by << Bishy's Triplets
9 years ago Report Link
0
Will
Will: I am thinking about my cousin he has cancer
9 years ago Report Link
0
Will
Will: I am sittting here anxious as hell i dnt kno why
9 years ago Report Link
0
Will
Will:
9 years ago Report Link
0
Will
Will: dude my birthdays tomarow holy &%~k
9 years ago Report Link
0
Will
Will: dude my birthdays tomarow holy %~^k
9 years ago Report Link
0
Will
Will to DanielleBaha: think single is the way to go
9 years ago Report Link
0
Will
Will: I am waiting for my job interview on monday
10 years ago Report Link
0
Will
Will to TopTotty_x: hey thx for the add
10 years ago Report Link
0
Will
Will: livin life to the max
10 years ago Report Link
0